Starpbanku likmju indeksi

EURIBOR
RIGIBOR
LIBOR USD
 
Uz termiņu 26.06.2014 +/- 25.06.2014
1 mēnesis 0.10 0.10
3 mēneši 0.21 0.21
6 mēneši 0.30 0.31
12 mēneši 0.49 0.49
Uz termiņu 28.12.2013 +/- 27.12.2013
1 mēnesis 0.04 0.04
3 mēneši 0.09 0.09
6 mēneši 0.23 0.23
12 mēneši 0.43 0.43
Uz termiņu 17.02.2020 +/- 16.02.2020
1 mēnesis 1.65 1.66
3 mēneši 1.69 1.69
6 mēneši 1.72 1.71
12 mēneši 1.79 1.80

Aptauja

Kas nosaka kredītiestādes izvēli?

Pirmdiena, 23. maijs 2011

ABLV Bank - jaunais Aizkraukles bankas vārds un zīmols

Aizkraukles banka mainījusi nosaukumu un ieviesusi jaunu bankas zīmolu. Turpmāk tās nosaukums būs ABLV Bank, AS. Līdz ar nosaukuma un vizuālā tēla maiņu ir noslēdzies bankas darbības virziena maiņas process, kas vērsts uz individuālu finanšu pakalpojumu sniegšanu.

Mainoties bankas juridiskajam nosaukumam un zīmolam, nav mainījusies bankas īpašnieku struktūra. Bankas vadība ir palikusi nemainīga, tāpat kā sadarbības noteikumi ar esošajiem klientiem un partneriem.

„Daudzi no mūsu klientiem nav Latvijas rezidenti, mēs strauji attīstām biznesu ārpus Latvijas robežām, tādēļ vēlējāmies, lai bankas vārds ir viegli uztverams starptautiskajā vidē un klientiem viegli izrunājams. Taču svarīgākais mērķis bija panākt, lai vizuālais tēls pilnībā atbilstu mūsu darbības būtībai – būt vērtīgam sadarbības partnerim mūsu klientiem un pievienot papildus vērtību viņu personīgajai un komerciālajai darbībai ar sniegtajiem pakalpojumiem, mūsu zināšanām un apkalpošanas augsto kvalitāti. Jaunais zīmols sevī nes mūsdienīga, mērķtiecīga, starptautiska uzņēmuma garu,” saka valdes priekšsēdētājs Ernests Bernis.

Zīmola izstrāde tika uzsākta 2009.gadā. Tajā aktīvi piedalījās pazīstamā zīmolu aģentūra no Lielbritānijas „The Brand Union”, kuras darbu portfelī ir Credit Suisse, Bank of America, HSBC un daudzu citu starptautisku uzņēmumu un banku zīmolu izstrāde un maiņa.

-