Starpbanku likmju indeksi

EURIBOR
RIGIBOR
LIBOR USD
 
Uz termiņu 26.06.2014 +/- 25.06.2014
1 mēnesis 0.10 0.10
3 mēneši 0.21 0.21
6 mēneši 0.30 0.31
12 mēneši 0.49 0.49
Uz termiņu 28.12.2013 +/- 27.12.2013
1 mēnesis 0.04 0.04
3 mēneši 0.09 0.09
6 mēneši 0.23 0.23
12 mēneši 0.43 0.43
Uz termiņu 17.02.2020 +/- 16.02.2020
1 mēnesis 1.65 1.66
3 mēneši 1.69 1.69
6 mēneši 1.72 1.71
12 mēneši 1.79 1.80

Aptauja

Kas nosaka kredītiestādes izvēli?

Piektdiena, 08. maijs 2009

BIGBANK pirmā ceturkšņa peļņa – 1,06 miljoni latu

Šī gada pirmo trīs mēnešu laikā BIGBANK AS peļņa bija 1,06 miljoni latu (23,6 miljoni EEK), savukārt bankas kredītportfelis samazinājies par 6,3 miljoniem latu (141 miljonu EEK) līdz 102,9 miljoniem latu (2,1 miljardam EEK).

Saskaņā ar BIGBANK provizoriskajiem neauditētajiem rezultātiem par 2009.gada pirmo ceturksni, bankas aktīvi sasniedza 123,9 miljonus latu (2,759 miljardus EEK), savukārt pašu kapitāls - 26,2 miljonus latu (582,4 miljonus EEK). Procentu ienākumi pirmajā ceturksnī bija 6,6 miljoni latu (148 miljoni EEK) un procentu izdevumi - 2,6 miljoni latu (58,7 miljoni EEK).

Trīs mēnešu laikā BIGBANK peļņa sasniedza 1,06 miljonus latu (23,6 miljonus EEK) (2008.gada attiecīgajā periodā peļņa bija 2,2 miljoni latu (48,7 miljoni EEK)). BIGBANK rentabilitāti ietekmēja uzkrājumu izveidošana iespējamajiem kredītu zaudējumiem, kā arī procentu ienākumu un ienākumu no bankas izlaisto obligāciju pirmstermiņa atpirkšanas samazināšanās. Pirmajā ceturksnī izveidoto uzkrājumu kopējā summa bija 3,7 miljoni latu (82,6 miljoni EEK).

Savukārt BIGBANK depozītu portfelis palielinājās par 6 miljoniem latu (133 miljoniem EEK), sasniedzot 34,3 miljonus latu (763,7 miljonus EEK).

Targo Raus, BIGBANK valdes priekšsēdētājs, norādīja, ka aizdevumu pārdošanas apjomu samazināšanās dēļ tiek plānots pārskatīt bankas pārdošanas tīkla efektivitāti. „Šī brīža ekonomiskās situācijas dēļ patēriņa kreditēšanas apjomi šobrīd ir 2004.gada līmenī, tādēļ esam izlēmuši attiecīgi samazināt arī mūsu izmaksu bāzi. Plānots, ka līdz vasaras beigām tiks slēgti noteikti mazākie un neefektīvākie biroji, pārkārtojot to darbību uz lielākiem birojiem. Tā rezultātā arī darbinieku skaits klientu apkalpošanā un atbalsta funkcijās tiks samazināts par aptuveni 15%," teica Raus.

-