Starpbanku likmju indeksi

EURIBOR
RIGIBOR
LIBOR USD
 
Uz termiņu 26.06.2014 +/- 25.06.2014
1 mēnesis 0.10 0.10
3 mēneši 0.21 0.21
6 mēneši 0.30 0.31
12 mēneši 0.49 0.49
Uz termiņu 28.12.2013 +/- 27.12.2013
1 mēnesis 0.04 0.04
3 mēneši 0.09 0.09
6 mēneši 0.23 0.23
12 mēneši 0.43 0.43
Uz termiņu 17.02.2020 +/- 16.02.2020
1 mēnesis 1.65 1.66
3 mēneši 1.69 1.69
6 mēneši 1.72 1.71
12 mēneši 1.79 1.80

Aptauja

Kas nosaka kredītiestādes izvēli?

Pirmdiena, 08. septembris 2008

Darbību sākusi „SEB bankas” jaunā internetbankas versija

Paplašinoties interneta pieejamībai Latvijā, pieaugot internetbanku lietotāju skaitam un iedzīvotāju interesei par elektroniskajā vidē pieejamajiem banku pakalpojumiem, ar 6. septembri „SEB banka” saviem klientiem piedāvā internetbanku Ibanka ar pilnīgi jaunu dizainu un ērtāku lietošanu.

Analizējot klientu vēlmes, finanšu ieradumus un nepieciešamības attiecībā uz internetbankas funkcionalitāti, ērtumu un vienkāršību, „SEB banka” ir ņēmusi vērā klientu ieteikumus, lai izveidotu klientiem vēl draudzīgāku internetbanku ar jaunu dizainu, kas sevī ietver ērtāku izvēlni un meklēšanas iespēju, tādējādi turpinot savu mērķi pilnveidot un nodrošināt augstāko apkalpošanas servisu. Ibankas lietotāji novērtēs papildināto un strukturēto pakalpojumu izvēlni, tāpat kā jaunums ir iespēja klientam pašam veidot savu ātro izvēlni, tajā iekļaujot biežāk izmantotos pakalpojumus. Jaunā Ibankas versija veidota tā, lai klientam būtu pārskatāmāka un saprotamāka, kā arī lai ērtāk atrastu sev nepieciešamo informāciju.

Pateicoties interneta plašajai pieejamībai un arī cilvēku vēlmei ekonomēt laiku, pēdējo gadu laikā Latvijā vērojams liels internetbanku lietotāju skaita pieaugums. Kā liecina „SEB bankas” un „E-Spy” pētījuma dati, internetbanku savu finanšu pārlūkošanai, rēķinu veikšanai un citu finanšu pakalpojumu izmantošanai lieto vairāk kā 84% respondentu. Salīdzinājumā ar pagājušā gada sešiem mēnešiem, šogad „SEB bankas” internetbankas lietotāju skaits pieaudzis par 23%, savukārt internetā veikto darījumu skaits pieaudzis par 31%. Šobrīd „SEB bankas” internetbanku lieto jau vairāk kā 50% bankas klientu un kopējais elektroniski veikto darījumu skaits pieaudzis līdz 84%.

„SEB bankas” vecākā viceprezidente un Retail divīzijas vadītāja Šarlote Hagberga norāda: "Lietotājam draudzīga izvēlne, enerģiskā un „SEB” zīmolu simbolizējošā zaļā krāsa, iespēja pašam izveidot savu izvēlni, strukturēts sadalījums – tas ir tikai sākums, ko „SEB banka” vēlas piedāvāt saviem klientiem jaunajā internetbankas versijā. Mūsu mērķis ir sniegt klientiem augstākās klases finanšu pakalpojumus tiem ērtākajā veidā, un pasaules prakse rāda, ka mūsdienu steidzīgajā pasaulē norēķini internetbankā atvieglo cilvēku dzīvi, brīvāk ļaujot pārvaldīt savu laiku. Kā apliecina „SEB bankas” veiktais pētījums, klienti biežāk internetbanku izmanto konta aplūkošanai un rēķinu apmaksai, tāpat aizvien biežāk mūsu klienti izmanto Ibankā pieejamās iespējas veikt ieguldījumus un uzņemties aktīvu lomu savu finanšu pārvaldīšanā pašiem. Ar gandarījumu varu teikt, ka arī šis darbs ir paveikts sadarbībā ar mūsu klientiem, viņu vēlmes saskaņojot ar bankas iespējām un radot mūsdienu prasībām atbilstošu pakalpojumu, kas vēl veiksmīgāk ļauj cilvēkam kļūt par savu finanšu darījumu pārvaldītāju. "

„SEB bankas” un „E-Spy” veiktā interneta aptauja, kurā piedalījās 974 respondenti no Latvijas. Aptauja tika veikta 2007. gada decembrī.
-