Starpbanku likmju indeksi

EURIBOR
RIGIBOR
LIBOR USD
 
Uz termiņu 26.06.2014 +/- 25.06.2014
1 mēnesis 0.10 0.10
3 mēneši 0.21 0.21
6 mēneši 0.30 0.31
12 mēneši 0.49 0.49
Uz termiņu 28.12.2013 +/- 27.12.2013
1 mēnesis 0.04 0.04
3 mēneši 0.09 0.09
6 mēneši 0.23 0.23
12 mēneši 0.43 0.43
Uz termiņu 17.02.2020 +/- 16.02.2020
1 mēnesis 1.65 1.66
3 mēneši 1.69 1.69
6 mēneši 1.72 1.71
12 mēneši 1.79 1.80

Aptauja

Kas nosaka kredītiestādes izvēli?

Trešdiena, 21. maijs 2008

Hansabank grupa Baltijā un Swedbank apvienojas zem vienota zīmola - Swedbank

No šī gada rudens Hansabank grupa Baltijā un Swedbank apvienojas zem vienota zīmola - Swedbank. Pilns vienotā zīmola ieviešanas process ilgs aptuveni gadu un noslēgsies 2009. gada rudenī.

„Vienota zīmola ieviešana apliecina Swedbank grupas ilgtermiņa skatu. Mēs turpināsim mūsu darbību Baltijas reģionā, jo to uzskatām par vissvarīgāko visai grupai kopumā. Mūsu mērķis ir kļūt par servisa līderi tirgū, tāpēc Swedbank un Hansabank grupas Baltijā vēl vairāk apvienos labās prakses un zināšanu apmaiņu, strādājot kopā ar vienotu zīmolu,“ uzsver Swedbank vadītājs Jans Lidēns (Jan Liden). „Gan Hansabank Baltijā, gan Swedbank ir ļoti daudz ko mācīties vienai no otras. Hansabank ir vadošā banka Baltijā, un tās zīmols ir visiem labi zināms veiksmes stāsts. Es esmu lepns par visu darbinieku ieguldījumu Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, lai sasniegtu šo rezultātu. Tagad mēs speram nākamo soli, lai turpinātu kopīgiem spēkiem stiprināt Swedbank grupas pozīcijas kā vadošajai bankai Ziemeļeiropā,“ J. Lidēns turpina.

Vienotais bankas zīmols apvienos Swedbank un Hansabank vērtības, ar mērķi stiprināt bankas konkurētspēju ne tikai katrā valstī atsevišķi, bet visā Eiropā. Swedbank zīmols jau ir veiksmīgi ieviests arī Zviedrijā, Ukrainā, Krievijā un citviet.

„Mūsu mērķis ir kļūt par izcila servisa līderi Eiropā, tāpēc apvienojamies zem vienota zīmola – Swedbank. Mūsu ambīcija – kļūt par eksportētāju servisa izcilības jomā. Mēs pierādīsim, ka eksportēt var arī organizācijas labāko praksi un uzkrātās zināšanas. Hansabankai vienmēr ir bijis mērķis kļūt pa labāko banku Latvijā jau no tās dibināšanas dienas. Sešpadsmit pastāvēšanas gadu laikā esam kļuvuši par vadošo banku Latvijā un Baltijā un tagad ir laiks turpināt Hansabankas evolūciju – kļūt par labākā servisa banku Eiropā. Mēs veidojam vēl efektīvāku un jaudīgāku pārrobežu banku, jo jau tuvākajā laikā mūsu klientiem tas kļūs aizvien aktuālāk,“ skaidro Hansabankas valdes priekšsēdētājs Māris Avotiņš.

Tāpat M.Avotiņš uzsver, ka Hansabank un Swedbank sadarbība jau tagad ir kā vienotai organizācijai. Jau vairākus gadus bankas vieno biznesa filozofija un vērtības, kas ir kopīgi radītas. Vienotais zīmols tiks veidots, balstoties uz tām pašām vērtībām, kas ļāva kļūt par vadošo banku Baltijas valstīs - orientāciju uz rezultātu, atvērtību, inovācijas, apņēmību veidot ilgtermiņa biznesu un nodrošināt vislabāko servisu.

Hansabank līdz ar jaunā zīmola ieviešanu saglabās visu to labo pieredzi, kas ir bijusi tās veiksmīgas darbības pamatā līdz šim un papildinās ar lielas un starptautiskas organizācijas pieredzi un zināšanām, kā arī piedāvātajām iespējām. Izmaiņas vērstas gan uz klientu, gan darbinieku ieguvumiem, kas nodrošinās daudz plašākas iespējas.

Klientu ieguvumi no vienota zīmola ieviešanas: ar vienotu zīmolu Swedbank tiks veidota organizāciju ar vēl augstāku konkurētspēju, kas ātrāk un efektīvāk radīs inovatīvus produktus un pakalpojumus, nodrošinās klientiem vēl izcilāku servisu un darbosies proaktīvi, tādā veidā kļūstot par izcila servisa līderi ne tikai katrā valstī atsevišķi, bet arī Eiropas mērogā.

Savukārt darbiniekiem būs iespēja strādāt vēl plašākā organizācijā, kurā varēs radīt un ieviest inovācijas un dalīties labākajā praksē, tādējādi nodrošinot vēl labāku servisu klientiem. Vēl darbiniekiem būs plašākas profesionālās izaugsmes iespējas un izdevība vairot savu zināšanu vērtību.

Līdz ar vienota zīmola ieviešanu Hansabank Baltijā un Swedbank turpinās vēl ciešāku labās pieredzes apmaiņu ar kolēģiem no visas pasaules. Swedbank no Baltijas ir pārņēmusi labas idejas servisa un pārdošanas procesu uzlabošanā, un kā veiksmīgi darboties jaunos un strauji augošos tirgos. Savukārt Hansabank no Swedbank guvusi pieredzi, piemēram, risku vadībā un aktīvu pārvaldē. Plānotais integrācijas process atklās daudz jaunas jomas, kurās visas puses būs tikai ieguvējas no savstarpējas ideju apmaiņas.

Hansabank ieviesīs vienoto zīmolu – Swedbank - šī gada rudenī. Precīzs datums tiks paziņots šī gada septembrī, kad būs noslēdzies zīmola ieviešanas sagatavošanās posms. Jāatzīmē, ka vienotā zīmola ieviešana Hansabankas klientiem neradīs nekādas papildu izmaiņas – visi līdzšinējie līgumi un citas saistības paliek spēkā.
-