Starpbanku likmju indeksi

EURIBOR
RIGIBOR
LIBOR USD
 
Uz termiņu 26.06.2014 +/- 25.06.2014
1 mēnesis 0.10 0.10
3 mēneši 0.21 0.21
6 mēneši 0.30 0.31
12 mēneši 0.49 0.49
Uz termiņu 28.12.2013 +/- 27.12.2013
1 mēnesis 0.04 0.04
3 mēneši 0.09 0.09
6 mēneši 0.23 0.23
12 mēneši 0.43 0.43
Uz termiņu 17.02.2020 +/- 16.02.2020
1 mēnesis 1.65 1.66
3 mēneši 1.69 1.69
6 mēneši 1.72 1.71
12 mēneši 1.79 1.80

Aptauja

Kas nosaka kredītiestādes izvēli?

Trešdiena, 17. septembris 2008

"Hansabanka" pārtop par "Swedbank"

Ar 15. septembri „Hansabank” grupa Baltijā ievieš vienotu zīmolu „Swedbank”. Vienota zīmola ieviešanas process notiks pakāpeniski - nākamo mēnešu laikā „Swedbank” logo izvietos uz bankas filiāļu izkārtnēm un interneta mājas lapā. Pilns vienota zīmola "Swedbank" ieviešanas process noslēgsies 2009. gada rudenī.

Nākamo mēnešu laikā „Hansabankas” vārds tiks pakāpeniski nomainīts uz „Swedbank”. Bankas juridiskos nosaukumus mainīsim 2009. gada pavasarī. Tas nozīmē, ka līdz šim laikam visas līgumsaistības tiks slēgtas ar "Hansabanku" vai tās struktūrvienībām. Arī pēc juridiskā nosaukuma maiņas visas vienošanās, kas slēgtas ar "Hansabanka" vai tās struktūrvienībām, būs spēkā. Pilns zīmola ieviešanas process noslēgsies 2009. gada rudenī. „Klientu apmierinātība ar bankas piedāvāto servisu mums ir pirmajā vietā, tāpēc izlēmām zīmola maiņu veikt pakāpeniski, viena gada garumā,“ zīmola maiņas procesu skaidro Māris Avotiņš.

"Swedbank" Grupas vadītājs Jans Lidēns (Jan Liden) uzsver, ka Baltija vienmēr ir bijusi "Swedbank" svarīgs darbības reģions, neskatoties uz šī brīža ekonomikas piebremzēšanos. Viņš saka: „Mūsu mērķis Baltijā ir darboties tikpat veiksmīgi kā līdz šim. "Swedbank" Grupa ir uzkrājusi vajadzīgo ilgtermiņa pieredzi, kā veiksmīgi darboties dažādos ekonomikas ciklos. Mūs nebaida esošā ekonomikas situācija Baltijā, jo mums ir vajadzīgā pieredze un zināšanas, kā efektīvi strādāt un arī turpmāk piedāvāt mūsu klientiem visizcilāko servisu un plašu bankas produktu klāstu. "Swedbank" zīmola pamatā ir servisa līderība – mūsu mērķis ir nodrošināt vislabāko servisu tirgos, kuros darbojamies.”


-