Starpbanku likmju indeksi

EURIBOR
RIGIBOR
LIBOR USD
 
Uz termiņu 26.06.2014 +/- 25.06.2014
1 mēnesis 0.10 0.10
3 mēneši 0.21 0.21
6 mēneši 0.30 0.31
12 mēneši 0.49 0.49
Uz termiņu 28.12.2013 +/- 27.12.2013
1 mēnesis 0.04 0.04
3 mēneši 0.09 0.09
6 mēneši 0.23 0.23
12 mēneši 0.43 0.43
Uz termiņu 17.02.2020 +/- 16.02.2020
1 mēnesis 1.65 1.66
3 mēneši 1.69 1.69
6 mēneši 1.72 1.71
12 mēneši 1.79 1.80

Aptauja

Kas nosaka kredītiestādes izvēli?

Pirmdiena, 30. jūnijs 2008

„Sampo Banka” kļuvusi par „Danske Banku”

Šodien, 30. jūnijā, „Sampo Banka” paziņoja par pievienošanos daudznozaru finanšu grupai „Danske Bank Group”, kā rezultātā „Sampo Banka” ar līdzšinējo nosaukumu ir beigusi pastāvēt.

Bankas pārstāvji pauda pārliecību, ka līdz ar iekļaušanos „Danske Bank” grupā, bankai pavērušās jaunas attīstības perspektīvas. Līdzšinējā bankas stratēģija lielākoties bijusi virzīta uz privātpersonu apkalpošanu, īpašu uzmanību koncentrējot uz hipotekāro kreditēšanu. Savukārt, iekļaujoties „Danske Bank” grupā, īpaša uzmanība tiks pievērsta arī korporatīvo klientu apkalpošanas segmentam, izmantojot „Danske Bank” grupas ievērojamo pieredzi un tās moderno banku IT platformu.

Platformas ieviešanas process Latvijā jau ir uzsākts un turpināsies 2009.gadā. „Danske Bank” grupas IT platforma ļaus uzlabot klientu apkalpošanu, nodrošinot ievērojami plašāku produktu un pakalpojumu klāstu, t.sk., lētākus un ātrākus pārskaitījumus grupas ietvaros, uzlabotu internetbankas funkcionalitāti u.c.. Jau šogad ir ieviesti tādi pakalpojumi kā ieguldījumi „Danske ieguldījumi” fondos, tirdzniecības finansēšanas pakalpojumi, kā arī atvasinātie valūtas un procentu likmju produkti.

Raivis Kakānis, „Danske Bank”” A/S filiāles Latvijā vadītājs uzsvēra: „Pateicoties unikālajai IT platformai, mēs būsim salīdzināmi ar mazu auto, kuram ir ļoti jaudīgs motors. Kopš 2008.gada sākuma banka ir pievērsusies arī pakalpojumu sniegšanai korporatīvajiem klientiem, kā rezultātā mūsu tirgus daļa minētajā segmentā pusgada laikā ir pieaugusi no 0,1% līdz 0,6%. Tomēr vēlos uzsvērt, ka tirgus daļu palielināšana nav mūsu pašmērķis, bet likumsakarīgs dinamiski attīstošās bankas darbības rezultāts.”

Banka par savu pamatvērtību norāda profesionālu, patiesi laipnu un personīgu apkalpošanu, nodrošinot individuālu pieeju katram klientam. Lai, pieaugot bankas klientu skaitam, spētu nodrošināt individuālu apkalpošanu, banka pastāvīgi apmāca darbiniekus, pilnveido bankā ieviesto klientu apkalpošanas standartu, kā arī plāno atvērt jaunus klientu apkalpošanas centrus. Banka tirgū sevi pozicionē kā klienta padomdevēju nevis bankas pakalpojumu un produktu pārdevēju.
-